پاندا بررسی سایت ها و اپلیکیشن های موبایل ایران

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

دانلود پاورپوینت طلاق روانی چیست؟

طلاق روانی یک اصطلاح روانشناسی است که این روزهای در مشاوره های زوحین مورد استفاده قرار میگیرد. ما در این پاورپوینت به موضوع مهم طلاق روانی پرداخته ایم. تعریف کلی طلاق روانی چیست و چه تعارض هایی را ایجاد میکند؟ کسلر هفت مرحله مهم را برای طلاق روانی در نظر گرفته است.

تمام تعاریف مربوط به طلاق روانی را میتوانید از این پاورپوینت که در 20 اسلاید تهیه کرده ایم مطالعه نمایید.

 

دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
mohsen jan

دانلود پاورپوینت آنالیز رفتار مصرف کننده

بررسی و آنالیز یا به عبارتی شناخت رفتار مصرف کننده یکی از مهمترین دغدغه های بازاریاب ها و فروشنده محصولات و خدمات می‌باشد با با شناخت بیشتر رفتار و تصمیم به خرید مشتری را پیش بینی کرده تا فروش خود را افزایش دهند.

ما در این فایل برای افزایش دانش بازاریاب ها و فروشندان عزیز یا حتی دانشجویان علاقه مند به این حوزه فایل پاورپوینتی با 35 اسلاید را تهیه کرده ایم که به صورت کامل این فرایند مشتری را مورد بررسی قرار میدهیم. در این فایل پاورپوینت دیدگاه های دانشمندانی نظیر برکمن و گیلسون ، هاوکینز، موون، ویلکی و سالمون را نیز مورد مطالعه قرار داده ایم.

برای مطالعه بیشتر نظرات دانشمندان ذکره شده و کلیدهای گفت گانه رفتار مصرف کننده میتوانید پاورپوینت را دانلود و مطالعه نمایید.

 

دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen jan

دانلود پاورپوینت معرفی خانه عامری ها کاشان

در این فایل پاورپوینتی به بررسی یکی از خانه های قدیمی ایران که مربوط به خاندان عامری های شهرستان کاشان میباشد پرداخته ایم. این فایل پاورپونتی دارای 42 اسلاید ویژه مطالعه شخصی و ارائه های کلاسی و دانشگاهی میباشد.

 

تاریخچه ابتدای خانه عامری به دوران زندیه باز‌ می‌گردد و در دوران قاجار مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. خانه عامری در مجموع دارای مساحت 7000 متر مربع میباشد که شامل 85 اتاق و 7 حیاط میباشد.

 

دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen jan