آیا شما هم به دنبال پول در آوردن سریع و آسان هستید ؟ آیا به دنبال درآمدی پایدارتر و طولانی مدت تر هستید ؟ آیا به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید ؟ حقیقت این است که پول درآوردن از اینترنت آنقدرها هم که بنظر میرسد سخت نیست اما نیاز به نظم و انضباط دارد ، البته پول درآوردن بدون نظم و برنامه هم در اینترنت و هم خارج از فضای مجازی کار بسیار دشواریست.

پس اگرشما هم واقعاً بدنبال کسب درآمد هستید من در این مقاله 7 روش را برای کسب درآمد به شما آموزش خواهم دادم ، کسب درآمدی که وقتی از آن صحبت میشود تنها به کمک هزینه خانه مانند پرداخت قبوض آب و برق ختم نمیشود بلکه درآمدی که بتواند زندگی شما را دگرگون کند و استقلال مالی مناسبی را برای شما فراهم کند .

مهم نیست که شما کدامیک از روش های کسب درآمدی که در ادامه مطرح خواهد شد را انتخاب خواهید کرد ، بلکه باید بدانید تمام مردم دنیا با بیش از 7 میلیارد نفر جمعیت به دنبال دو چیز هستند ، یک زمان بیشتر دو پول بیشتر.

البته که زمان ثابت است و زمان گذشته را دیگر نمیتوان به برگرداند اما پول در این چهارچوب نمیگنجد ، پول را میتوان پس انداز کرد ، به دیگری قرض داد ، آن را افزایش داد پس هردو این دو ، هم زمان و هم پول در جایگاه خود بسیار با ارزش هستند.

چگونه می توان پول آنلاین

مهم نیست که چه روش ایده ای برای استفاده از درآمد در وب ایجاد کنید، شما باید طرز فکر خود را تنظیم کنید تا بتواند به شما کمک کند تا به شما کمک کند. واقعیت؟ پول آنلاین را می توان با اشتباهات اجتناب ناپذیر شناخته شد. رقیب رحمت بازاریاب اینترنتی، به دنبال پیدا کردن راه هایی برای اطمینان از اینکه شما از پول نقد سخت شما کسب می کنند، کمبودی ندارد. حقه؟ لغو سر و صدا و به گوشت واقعی و سیب زمینی، بنابراین صحبت کنید.


برای انجام این کار، شما باید چند اصول اساسی راهنمایی را در ذهن داشته باشید. امروز، اگر شما کاملا در مورد تولید درآمد تمام وقت (و بیشتر) از فعالیت های آنلاین خود، جدی بگیرید، پس باید درآمد غیر فعال را در مقایسه با درآمد فعال تمرکز کنید. مطمئنا، درآمد فعال، به شما کمک خواهد کرد تا زنده بمانید. این ذهنیت کمبود در بازی است. اما این ایده های درآمد منفعل است که به شما کمک می کند تا رشد کنید.


با توجه به اینکه زمان محدودی دارید، درآمد منفعل باید بخش بزرگی از کار شما را تشکیل دهد. و اگر شما جدی در مورد ایجاد هر گونه ظاهر درآمد آنلاین، درآمد منفعل باید یکی از اهداف و جاه طلبی های شما باشد. چرا؟ نگران نباشید این آیا شما ترجیح می دهید که یک بار یک بار کار کنید و به طور متناوب پرداخت کنید، در غیر اینصورت که به زمان خود برای تولید درآمد متکی هستید؟


از آنجا که زمان کالای گرانبها بر روی این زمین است، وقت آن را در قسمت جلویی سرمایه گذاری کنید تا بتوانید مزایایی را در پشت سر بگذارید. این به این معنی است که کمی عدالت عرق کرده و امروزه پرداخت نمی شود. در عوض، در جایی که در جاده هستید، پرداخت می کنید. و شما همچنان پرداخت می کنید که آیا شما در حال ساخت این جریان درآمد منفعل یا شما متوقف می شود. واضح است که این مسیر ترجیحی است اما به وضوح جاده ای که کمتر سفر می کند.


هر کس که علاقه مند به پول آنلاین باشد، باید درآمد غیرفعال خود را دنبال کند، در حالیکه درآمد فعال نیز کار می کند. راه های زیادی برای ایجاد درآمد منفعلانه در اینترنت وجود دارد که بسیاری از آنها در بنیاد داشتن وبلاگ، ایجاد ترافیک قابل توجه و ساختن یک مخاطب و یک لیست آغاز می شود. آیا آسان است؟ جواب منفی. ارزششو داره؟ مطمئن هستم اما این بدان معنا نیست که شما باید روزانه وبلاگ خود بسازید تا پول آنلاین را آنلاین کنید.


شما می توانید یک مسیر شروع غیر وبلاگ را انتخاب کنید. مطمئن. اما اگر به دنبال کسب و کار طول عمر در توانایی های تولید درآمد خود در اینترنت هستید، یک وبلاگ باید هدف اصلی شما باشد.


1. اقتصاد برنامه را لرزاند.

اگر شما به دنبال برخی از نیازهای مالی فوری هستید، پس از آن اقتصاد برنامه برای شما مناسب است. با تشکر از پدیده به اشتراک گذاری جهانی، که بخشی از سوی گوشی های هوشمند ما و ارتباطات جهانی در حال رشد است، شما می توانید با استفاده از برنامه های شناخته شده، درآمد فعال سریع خود را انتخاب کنید. از زمان سوار شدن به سوار شدن به تحویل و حتی وظایف سریع، امروز یک برنامه برای آن وجود دارد.


درایو برای Uber یا Lyft: اگر شما در یک محل هستید که در آن شما می توانید Uber یا Lyft (یا حتی یکی از رقبای بسیاری را در سراسر جهان مانند Didi چین پیدا کنید)، می توانید درآمد محترمانه ای داشته باشید. ساعت ها انعطاف پذیر هستند و شما می توانید به همان اندازه که مناسب هستند، کار کنید، حتی اگر در حال حاضر مشغول به کار تمام وقت هستید اما قصد دارید پول کمتری بپردازید.


تحویل برای Postmates: برنامه هایی مانند Postmates امروز یک دهم است. با این حال، Postmates محبوب ترین است و شما حتی در برخی از نقاط به یک ماشین نیاز ندارد که بتوانید با این برنامه پول بدست بیاورید. در برخی از توسعه های شهری و کلان شهر های بزرگ مانند منهتن، یک دوچرخه کافی است.


iBotta: با خرید محصولات برجسته در خرده فروشان بزرگ، پاداش نقدی را به دست آورید. همه چیزهایی که باید انجام دهید اضافه کردن تخفیف است، خرید بروید، سپس یک عکس از رسید خود را بکشید تا بتوانید پول نقد خود را به دست آورید. ساده و موثر به علاوه این برنامه دارای بیش از 50،000 بررسی پنج ستاره در فروشگاه App است.


وظیفه خرگوش: یک برنامه ساده و ساده برای ساخت کمی درآمد جانبی، برنامه Task Rabbit است. وظایف می تواند هر چیزی از تعمیرات ساده تا مشارکت جامع تر باشد. این برنامه به دقت دامنه هر ارائه دهنده خدمات را برای اطمینان از بالاترین کیفیت ارائه می دهد، و این یک راه عالی برای ایجاد درآمد اضافی در طرف مقابل است.


حباب ها: این برنامه یک راه ساده برای کسب درآمد آنلاین با خرید هر چیزی که شما در حال حاضر خرید و پس از آن پاداش نقدی دریافت کنید. با eBates، هیچ اسکن اسکن وجود ندارد. به سادگی یک پیوند در برنامه کلیک کنید و از فروشگاه خرید کنید. با تأیید ایمیل، پاداش نقدی خود را به صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


Swagbucks: با Swagbucks، تعدادی از راه هایی که می توانید پول بدست آورید وجود دارد. شما می توانید آنلاین را خریداری کنید، فیلم ها را تماشا کنید، نظرسنجی ها را پاسخ دهید و وب را مرور کنید. این برنامه به شما به عنوان پاداش برای تلاش های شما به شما پول نقد و کارت هدیه می دهد.


دلار صندوق ورودی: یکی دیگر از برنامه های کاربردی که می توانید برای پول آنلاین استفاده کنید، دلارهای صندوق پستی است که برای تماشای تلویزیون، گرفتن نظرسنجی و خرید می پردازد. پیشنهادات نقدی در اینجا وجود دارد و این نسبت به برخی از برنامه های دیگر در این عرصه نسبتا مشابه است.


مرتبط: آنچه شما واقعا در Uber، Airbnb و TaskRabbit هر ماه درآمد کسب کنید


2. از وب سایت های موجود استفاده کنید.

شما همچنین می توانید از وب سایت های موجود برای پول استفاده کنید. اینها شامل درآمد فعال و درآمد غیر فعال است. به عنوان مثال، شما می توانید برخی از مورد استفاده مورد استفاده قرار دهید و یا سرمایه گذاری در ایجاد برخی از طرح های دیجیتال است که پس از آن می تواند در مورد کالا فروخته می شود. باز هم، بخش قابل توجهی از وقت خود را به درآمد غیر فعال درآورید تا بتوانید به آرامی درآمد کسب کنید که بدون هیچ گونه تلاش اضافی به اتلتیکو خواهد رسید.


البته، بخش بزرگی از این سایت ها دارای برنامه های خاص خود هستند. اما اینها قطعا کمتر در اقتصاد پهلوی دخالت دارند و بیشتر در پروژه های بلند مدت که در زمینه عکاسی، بازاریابی آنلاین، طراحی گرافیک و توسعه وب وجود دارد، برای مثال.


Craigslist: این سایت بیش از یک دهه در حال حاضر برای افرادی که به دنبال پول اضافی در اینترنت هستند، این سایت بوده است. شما می توانید به راحتی مواد مورد استفاده خود را به فروش برسانید، اجاره یک اتاق عاری از خانه یا آپارتمان خود و ارائه خدمات خود را به جهان.


Upwork: این وبسایت یک بازار بزرگ برای فروش فقط در مورد هر سرویس حرفه ای ارائه می دهد. شما به یک حساب تجاری، وب سایت خود یا هر چیز دیگری برای آن نیاز ندارید. همه شما باید انجام دهید این است که قادر به ارائه خدمات با کیفیت بالا با قیمت مناسب است. اما مطلع باشید، شما باید با بسیاری از رقبا که داوطلبانه در مشاغل آزاد مشغول رقابت هستند، رقابت کنید.


کافه مطبوعات: این وب سایت به شما اجازه می دهد تا طرح های دیجیتالی ایجاد کنید که پس از آن می تواند بر روی پلت فرم فروخته شود. شما هر چیزی را که به فروش می رساند کمیسیون می گیرید و هرگز نباید با چاپ، انبارداری، خدمات مشتری و غیره مقابله کنید. این سایت دارای بیش از 2 میلیون طراح مستقل است که محصولاتی را که در اینجا به فروش می رسد، ایجاد کرده است. اگر شما برخی از مهارت های طراحی گرافیک دارید، این منبع بالقوه زیادی برای درآمد اینترنتی شماست.


Fiverr: Fivver مبتنی بر اسرائیل در سال 2010 توسط شال وینینگر و مایکا کافمن آغاز شد. این یک منبع عالی برای فروش فقط در مورد هر سرویس آنلاین است. شما می توانید گواهینامه ها را به قیمت 5 دلار ارائه کنید اما برای ارتقاء و افزودنی ها نیز خیلی بیشتر پرداخت کنید. بسیاری از ارائه دهندگان 6 عدد در Fiverr دارند بنابراین این قطعا یک دلیل ارزشمند برای تولید درآمد سالم است. فقط اطمینان حاصل کنید که شما مقدار کمی جدی ارائه می دهید.


مکانیک ترک: آمازون مکانیک ترک یک منبع برای انجام وظایف هوش انسانی است، یا به عنوان سایت معمولا به آنها اشاره، HIT. شما یک مالیات بسیار کوچک را پرداخت می کنید


3. چیزهای خود را به فروش برسانید.

آماده برای وارد شدن به مبارزه تجارت الکترونیک هستید؟ چرا مواد خود را به فروش نرسانید البته، همراه با فروش مواد خود را در وب سایت خود، یک کشته شدن کامل از هر دو مسئولیت و پیکربندی و الزامات فنی می باشد. برای شروع، شما به یک وب سایت و یک حساب میزبانی نیاز دارید. شما همچنین باید یک حساب تجاری (مطمئن شوید که می توانید از خط خطی یا پی پال استفاده کنید). سپس شما نیاز به طراحی این سایت، ساخت یک قیف فروش، ایجاد یک آهنربای سرب و انجام برخی از بازاریابی ایمیل.


شما همچنین نیاز به نرم افزار تجارت الکترونیک، نرم افزار تحویل، نگرانی در مورد انبارداری، خدمات مشتری، بازپرداخت و غیره. اما این همه نیست شما همچنین نیاز به ترافیک دارید. بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات فیس بوک و سایر کمپین های رسانه ای اجتماعی فکر کنید. به نظر می رسد کار زیادی انجام دهید؟ مطمئنا، این است به ویژه اگر شما آن را به تنهایی انجام دهید. شما می توانید پلت فرم آمازون را انتخاب کنید، که ممکن است مسیر ساده تر باشد. اما، پس از آن، در پایان روز، این یک کسب و کار جدی است که می تواند سود قابل توجهی داشته باشد. بنابراین شما هم همه یا نه هستید یا نه.


Shopify تجارت الکترونیک: آیا می خواهید فروشگاه خود را ایجاد کنید؟ شما می توانید یک فروشگاه Shopify ایجاد کنید. شما همچنین می توانید WooCommerce را به عنوان یک افزونه نصب کنید و فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را از وبلاگ خود اجرا کنید. شما باید یک گواهینامه SSL و یک راه برای پردازش پرداختها داشته باشید، اما ممکن است این را آسانتر کنید تا بلافاصله شروع به کار کنید و سریع کار کنید.


Fixed-by-آمازون (FBA): شما به راحتی می توانید شروع به فروش در بزرگترین فروشگاه آنلاین در جهان و فراموش کردن همه موز و سر و صدا در مورد ساخت زیرساخت های خود و نگرانی در مورد ترافیک. شما باید یک کمیسیون را بپردازید، اما اکثر فرآیندهای دیگر برای شما اتوماتیک خواهند بود.


قطره حمل و نقل: آمازون یک نوع حمل و نقل قطره را ارائه می دهد، اما منابع دیگری برای حمل و نقل قطره ای وجود دارد که شما هرگز نباید خودتان آن را ببینید و یا آن را اداره کنید. به سادگی باید فروش را ببندید ارائه دهندگان مانند SaleHoo، مارک های جهانی و بسیاری دیگر، به شما یک منبع عالی برای کاهش حمل و نقل محصولات خود را ارائه می دهند.


مشاوره یا مربیگری با قیمت بالا: شما می توانید محصولات مشاوره و یا مربیگری خود را از وب سایت خود با قیمت بالا بفروشید. شما هنوز هم به یک وب سایت، حساب تجاری، قوطی فروش، آهنربای سرب و بسیاری موارد دیگر نیاز دارید. اما شما به راحتی می توانید یک مقدار قابل توجهی از مشتریان هر یک از افراد کسب کنید و این کار را به خوبی انجام می دهید.


مرتبط: کسب درآمد آنلاین: 5 عمده فروش آنلاین فرصت برای هر کارآفرین


4. فروش به عنوان یک وابسته

منابع زیادی برای ایجاد پول آنلاین به عنوان یک وابسته وجود دارد. شما می توانید محصولات را از ClickBank، Commission Junction، Rakuten Marketing، Share-a-Sale، Impulse Radius و بسیاری دیگر به فروش برسانید. علاوه بر این، بسیاری از شرکت های بزرگ نیز دارای برنامه های وابسته خود هستند. انجام کار خود را با دقت انجام دهید و شرکت مناسب را با محصول یا خدمات مربوط به مخاطبین خود پیدا کنید که بتوانید به عنوان یک وابسته به آن به فروش برسید.


در بعضی موارد، شما نیاز به یک وب سایت فعال با ترافیک قابل توجه برای تأیید است. فروش به عنوان یک وابسته به هیچ وجه آسان نیست، اما اگر شما مخاطبان داشته باشید، قطعا می تواند به مقدار قابل توجهی درآمد داشته باشد.


مرتبط: چرا شبکه های وابسته به بازاریابی وابسته آنلاین بسیار مهم هستند


5. یک وبلاگ بسازید.

اگر درباره ی کسب درآمد در اینترنت جدی هستید، یک وبلاگ بسازید. وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین و پایدار ترین منابع درآمد است. تا زمانی که وبلاگ درست راه اندازی شود، در جاه طلبی مناسب با محتوا مناسب برای مخاطبان مناسب، و این پیشنهاد مکمل محتوا است، شما می توانید مقدار زیادی از درآمد غیر فعال از یک وبلاگ ایجاد کنید.


در حالی که برخی ممکن است فکر کنند که شروع یک وبلاگ یک تلاش دشوار است، زمانی که شما متوجه مراحل دقیق شما نیاز به گرفتن، آن را بسیار آسان تر می شود. این همه در تصمیم انتخاب یک طاقچه سودمند و انتخاب نام دامنه درست شروع می شود. از آنجا، شما باید پیشنهادات خود را ایجاد کنید. شما به راحتی می توانید چیزهایی مانند دوره های مینی ایمیل، آموزش های کامل، کتاب های الکترونیکی و غیره به فروش برسانید.


مرتبط: 6 راه برای تبدیل وبلاگ خود را به یک ساز پول


6. بازاریابی ایمیل

پول مطمئنا در لیست است. اگر شما در همه علاقه مندان به بازاریابی آنلاین هستید، نرم افزار ایمیل را راه اندازی کنید و یک آهنربای سربی ایجاد کنید که می توانید در مراحل فروش خود استفاده کنید. سپس، این لیست را بسازید. اغلب گفته می شود که می توانید حدود 1 دلار برای هر مشترک در هر ماه کسب کنید. اگر لیستی از 10،000 مشترک داشته باشید، این بدان معناست که شما می توانید تقریبا 10،000 دلار در هر ماه درآمد کسب کنید. شما باید ارزش را تحویل دهید و آنها را بر روی هر ایمیل نگذارید، اما در کوتاه مدت یک هدف بسیار قابل دستیابی است.


راه های زیادی برای دسترسی افراد به لیست شما وجود دارد. آهن ربا سرب یکی از این منابع است. به عنوان مثال، شما می توانید کتاب های الکترونیکی، چک لیست ها و صفحات تقلب ایجاد کنید. اما شما همچنین می توانید ارتقاء محتوا را انجام دهید، از قبیل نسخه های PDF یک مقاله با منابع افزوده شده در آنها، مجموعه آموزش ویدیویی چهار بخش و موارد دیگر. در مورد مخاطبان خود فکر کنید و آنچه را که می توانید آنها را برای ارائه خدمات بهتر به آنها ارائه دهید، پس با احترام برخورد کنید و در نهایت پاداش ها را به دست آورید