چگونه بازدیدهای سایت خود را افزایش دهیم ؟


از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار سوال کنید که چه چیزی بیشتر از همه در دنیا می خواهد، احتمالا بگوید که مشتریان بیشتر. چه اغلب پس از مشتریان در یک لیست دلخواه کسب و کار می آید؟ ترافیک بیشتر به سایت خود. راه های بسیاری وجود دارد که می توانید ترافیک را در وب سایت خود افزایش دهید و در پست امروز ما 25 مورد از آنها را شامل می شود، از جمله چند راهکار برای افزایش ترافیک سایت به صورت رایگان.


1. تبلیغات


این یکی خیلی واضح است، ما برای اولین بار به آن نگاه می کنیم. جستجو پرداخت شده، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات صفحه نمایش، راه عالی برای جذب بازدیدکنندگان، ساختن نام تجاری و گرفتن سایت شما در مقابل مردم است. استراتژی های پرداخت شده خود را با توجه به اهداف خود تنظیم کنید - آیا فقط می خواهید ترافیک بیشتر را دنبال کنید یا به دنبال افزایش تبدیل نیز هستید؟ هر کانال پرداخت دارای مزایا و معایب است، بنابراین قبل از رسیدن به کارت اعتباری خود، اهداف خود را به دقت بررسی کنید.

اگر امیدوار باشید که ترافیک بیشتری به سایت شما نیز منجر به فروش بیشتری شود، باید کلماتی را در قبال اهداف تجاری به عنوان بخشی از استراتژیهای جستجو پرداخت کنید. بله، رقابت برای این اصطلاحات جستجو می تواند شدید (و گران) باشد، اما بازده می تواند ارزشش را داشته باشد.


2. استفاده از شبکه های اجتماعی


این به اندازه کافی برای تولید محتوا بزرگ نیست و امیدواریم که مردم آن را پیدا کنند - باید فعالیت داشته باشید. یکی از بهترین راه های افزایش ترافیک وب سایت شما، استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای شماست. توییتر برای پیوندهای کوتاه، مبهم (و وسوسه انگیز) ایدهآل است، در حالی که ارتقاء + Google میتواند به سایت شما در نتایج جستجو شخصی کمک کند و به نظر میرسد در مفهوم B2B بسیار موثر است. اگر شما یک شرکت محصول B2C هستید، ممکن است با سایتهای اجتماعی سنگین مانند Pinterest و Instagram، کشف خوبی داشته باشید. در اینجا توصیه های بیشتری در مورد استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه می شود.


3. گیج شدن


فرمول سحر و جادو برای موفقیت بازاریابی محتوا وجود دارد، به رغم اینکه بعضی از شما به آن اعتقاد دارید. به همین دلیل، طول و قالب محتوای خود را تغییر دهید تا آن را برای خوانندگان مختلف جذاب کنید. Intersperse کوتاهتر، پست های وبلاگ مبتنی بر اخبار با محتوای طولانی فرم و همچنین ویدئو، infographics و قطعات داده شده برای حداکثر تاثیر.


4. عنوان های جذاب بنویسید


سرفصل ها یکی از مهمترین بخش های محتوای شما هستند. بدون یک عنوان قابل ملاحظه، حتی جامع ترین پست وبلاگ نگاشته خواهد شد. کارشناسی هنر نوشتن عنوان. به عنوان مثال، نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب از بیست عنوان متفاوت به بالاپرداخت می پردازند تا در نهایت حل و فصل شوند.


5. به سئو سایت توجه ویژه داشته باشید


فکر می کنم جستجوگرها مرده اند؟ دوباره فکر کن بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو هنوز یک عمل ارزشمند و ارزشمند است. آیا شما بیشترین استفاده از متن تصویر alt را انجام می دهید؟ آیا شما پیوند های داخلی را به محتوای جدید ایجاد می کنید؟ در مورد توصیف های متا بهینه سازی برای جستجو در صفحه نیاز به سن ندارد و می تواند به افزایش ترافیک ارگانی شما کمک کند.